...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست

خرید بک لینک
انتظار داشتن از هرکسی باعث نارحتی آدم میشه..

پس از هیچکس انتظار هیچ کاری نداشته باش..

اگه بتونی رو برنامهٔ خودت بری جلو و از هیچکس ، انتظار هیچ کاری

نداشته باشی ، برنده ای..

یا حق..

...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...

ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:42

از یه جای به بعد تو هم میشی مثل خودشون.. اینجوری نیستی ها.. اما میشی.. انقدر محبت میکنی و بد رفتاری میبینی تا بالاخره یه جایی به خودت میای.. با خودت میگی : مهربون بودن برای کسی لیاقت میخواد.. نه اینکه هرروز بیشتر از روز قبل بد رفتاری و بی احترامی ببینی.. اینجوری میشه که اعتماد و دوست داشتن کم کم کمرنگ تر میشه و گاهی شاید از بین بره.. ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...

ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:42

رو به راه نیست احوالم..

فقط میتونم بگم بدترین حس اینه که با اشک از چشمم بیفتی..

اینکه حس کنی بد از کلی مدت یکیو تونستی دوس داشته باشی..

اما در عرض ۱ دقیقه تمام افکارشو با یه حرف خراب کردی..

اشکا میریزن.. اما تبدیل میشن به یه سنگ بزرگ توی دل کوچیکت..

.....

...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...

ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 227 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:42

صفحه بندی