پس از هیچکس انتظار هیچ کاری نداشته باش..
اگه بتونی رو برنامهٔ خودت بری جلو و از هیچکس ، انتظار هیچ کاری
نداشته باشی ، برنده ای..
یا حق..
...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:42
ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:42
فقط میتونم بگم بدترین حس اینه که با اشک از چشمم بیفتی..
اینکه حس کنی بد از کلی مدت یکیو تونستی دوس داشته باشی..
اما در عرض ۱ دقیقه تمام افکارشو با یه حرف خراب کردی..
اشکا میریزن.. اما تبدیل میشن به یه سنگ بزرگ توی دل کوچیکت..
.....
...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...
ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 227 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:42